25 Ocak 2013 Cuma

Fular Askısı (DIY)

Uzun zamandır yapmak istediğim ama bir türlü neyle yapacağıma karar veremediğim bir geri dönüşüm hikayesi...Streç film rulosu boşaldı ,oldukça kalın bir ruloydu.Halka halka kesmek çok zor olacak diye kara kara düşünüyordum.Tam da o sıralarda aradığım malzeme Bim'de elime geçti.


Yukarıdaki halkaları cam tabakların arasına koymuşlar kırılmamaları için.Rica ettim alabilir miyim diye:)) Zaten atılacak memnuniyetle veririz dediler.Kaptım getirdim eve.Bir slikon tabancası ve bir askı gerekli diğer iki malzeme.

   


Halkaları önce birbirine yapıştırdım.Sonra kurdela ile askıya bağladım.




Bütün iş 10 dakika bile sürmedi.Ve nihayet geri dönüştürülmüş bir fular askım oldu.

3 yorum:

  1. iyi ki almışsın, ne güzel değerlenmiş, bayıldım ben...

    YanıtlaSil
  2. Çok fonksiyonel olmuş, bütün fularlar bir arada ne güzel. Bim'den halkaları görüp almanız da ne iyi. Bazen ben de ilginç ambalajları ne yapacağımı bilmeden topluyorum, elbet bir ampul yanar diye ve genellikle de yanıyor :)

    Güle güle kullanın, ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. TÜM FULARLAR BİR ARADA , DÜZENLİ VE GÜZEL BİR GERİ DÖNÜŞÜM OLMUŞ , ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...