11 Kasım 2011 Cuma

Örgü Sepet

Bir akşam birden canım örgü örmek istedi.Ama öyle uzun uzadıya bir örgü değil.Şöyle hevesimi doyuracak ve pek çok işimde olduğu gibi çabucak bitecek bir şey olsun istedim.Ve bu sepetler çıktı ortaya...


Önce daire olanı ördüm.


Sonra kareyi...
Bunları örerken de çocukluğum geldi aklıma.Örgüye ilk bu motiflerle başlamıştım.Anneciğim de sağolsun o kopuk kopuk ördüğüm,renk uyumu asla olmayan örgülerimi hiç atmaz,en azından mutfakta tutacak olarak kullanırdı :))




Şimdi bu sepetvari şeyler sanırım tel tokalarımı ve diğer küçük parçaları toplayacak.



3 yorum:

  1. hiç kimse nasıl yapıldığını anlatmamış o kadar aradım :( yukarısı nasıl öyle dik duruyor? ördükçe öyle mi oluyor?? kolalıyor musunuz napıyosunuz????

    YanıtlaSil
  2. Elimden geldiğince anlatayım,evet ördükçe öyle duruyor.Kola alan yok.Taban kısmı örerken sürekli arttırıyoruz.Kenarlardan uvarlanmamasını sağlayın.Yani birazda sizin örgü şeklinize bağlı.Üst kısma geçtiğinizde arttırma yapmıyoruz.Böylece yukarıya doğru şekilleniyor.Yuvarlanıyor.Umarım faydam olmuştur.

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel gorunuyorlar, ellerinize sağlık. Ben de yapmak istiyorum ama yukarıya doğru şekil değiştirmesini anlayamadım :( umarım yapabilirim.

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...