24 Mayıs 2011 Salı

Geri Dönüşüm Bezelye Kutuları










Şu bezelye kutularını değerlendirme işlemini ben de yapayım dedim.





Önce sprey boya ile siyaha boyadım.Fotoğrafta flash nedeniyle gri görünüyor.





Üzerlerine kırmızı kurdeladan yaptığım fiyonk ve evde bulunan bir kalbi yapıştırdım.Siyah ve kırmızı birlikteliğini çok seviyorum.Her fırsatta kullanıyorum bu iki rengi.Kutulara gelince;biri saç fırçalarıma diğeri ise makyaj fırçalarıma organizer oldu.















































































































































3 yorum:

  1. aa ne cici olmuşlar.çok güzel bir geri dönüşüm.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Çok şık bir geri dönüşüm olmuş.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim alanay ve okuyan.beğenmenize çok sevindim.sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...