27 Aralık 2010 Pazartesi

Mavi Elbise


Kumaş 2 m. mavi triko.Tamamını kullandım.Aslında yarım m. kadar artacakmış ama acemilikten dolayı kırpa kırpa kuşa çevirdim kumaşı.:)))

Önce ikiye,sonra dörde katladım.


Kendi kol,ense v.s. ölçülerimi alıp yukarıdaki gibi kestim.

Yaka V şeklinde olsun istedim.

Yakayı kıvırmak için bu şekiklde bir parça kestim.

Yakayı çevirdim.

Açılınca şekil bu oldu.Bu şekilde giyince çok salkım saçak durdu.Göbek de olunca hilkat garibelerine döndüm.Ne yapayım diye düşünürken omuzlarını toparlamam gerektiğini anladım.

Omuzlarda üçer pli yaptım.


Oldukça toparlandı ve elbiseye benzedi.

Biraz süsleme yapmayı düşünüyorum.Bakalım...Ne olur nasıl olur,şimdilik hiçbir fikrim yok.

2 yorum:

  1. hem kolay hemde çok sık olmuş...kırmızısı nasıl olur diye düşündüm:))ayrıca çok fazla süslemeyede gerek yok..bu haliyle süper görünüyor..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim gülhan.Kırmızı da çok hoş olur eminim.Süsleme konusunda hiçbir şey gelmiyor aklıma zaten.:)))Böyle devam en iyisi....

    YanıtlaSil

Yorum yaptığınız için teşekkürler...