11 Eylül 2010 Cumartesi

Salaş yelek diktim








Penye kumaştan diktim.Kalıp kağıdım olmadığı için 3 tane gazeteyi birleştirdim.:) Önce kafamda oluşan şekli kağıda çizdim.Yine penye bir hırkamdan boy omuz v.b. ölçüler aldım.Çizdiğim şekle ölçüleri yazdım.Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum,en kısa zamanda çekip ekleyeceğim onu da.Ve sanırım pekçok işimde temel kalıbımı oluşturacak.neyse gazete üzerinde bu ölçülere göre çizdim.ve kestim.


Gazetenin üzerine sözde kalıpladımı koyup iğneledim,sadece omuzdan dikiş payı vererek kumaşı kestim.Makina penye kumaşı dikmediği için elimde kolları ve yakanın ense kısmını kıvırdım.Ve çok istediğim salaş hırkama kavuştum.




Bu hırkamı yeni diktim.5-6 ay önce lilibebek'ten öğrendiğim salaş hırkayı da dikmiştim.Şimdi nerde bilmiyorum bulunca onun da fotoğrafını yayınlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...