11 Eylül 2010 Cumartesi

Mum süsledim


Marketten 3-4 liraya(uzun zaman oldu fiyatı tam hatırlayamıyorum) aldığım mumu zaten süslemek niyetiyle almıştım.Önce mumu altın sprey boyayla boyadım.Üzerine altın sarısı sim döktüm.

Mutfağımda tek başına kalmış bir kenarda duran düz bir tabağı da altın sarıya boyadım.Sim döktüm.



1 küçük boy bir büyük boy 12 tane de orta boy bilyeyi kahverengiye boyadım.Çünkü mobilyam ve sehpam kahverengi.Ve altın sarısı ile iyi gideceğini düşündüm.Bu arada çok aceleci bir yapım olduğu için bilyelerin boyasız kalmış bazı yerlerini görmezden geldim :)))Resimdeki çiçek gibi şey de aldığım bir vazonun içinden çıktı.Mumu yaptığım günlerde olması ve renginin de altın sarısı olması ilginç geldi bana.

Son olarak kurumuş ürünler bir araya geldi ve bu dekor objesi çıktı meydana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkürler...